Kategorie

Naše recenze z nákupního portálu

Avatar V. Janková
16.04.2021
5.005.005.005.005.00
Výhody:
vše proběhlo k naprosté spokojenosti a hlavně včas
Avatar J. Jílková
16.04.2021
4.504.504.504.504.50
Celkový názor:
Vse v poradku!
Avatar P. Čech
15.04.2021
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Vše jednoduše objednáno a v pořádku rychle doručeno
Avatar J. Dřízhalová
15.04.2021
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Nakupuji zde opakovaně, vždy vše v pořádku nebo vyřešeno k mé spokojenosti ochota a vstřícnost při telef. jednání
Celkový názor:
Doporučuji pro seriózní jednání a spolehlivost Zaujal mne způsob balení - vždy zabezpečeno tak, aby výrobky ani jejich obaly nebyly poškozené nebo pomačkané
Avatar V. Bodnárová
15.04.2021
4.504.504.504.504.50
Celkový názor:
bez problémové
Avatar L. Pacák
15.04.2021
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Naprosto bez problémů. Děkuji
Avatar P. Zedník
14.04.2021
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Cena, rychlost dodání, cena dopravy
Avatar L. Vorlová
14.04.2021
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Velmi rychlé doručení.

Vše o nákupu na NAAU.CZ - Nejčastější otázky a odpovědi:

 

Nikde jsem nenašel vaše telefonní číslo, jak vás mohu kontaktovat?

  • Nejrychlejší způsob jak nás kontaktovat je prostřednictvím našeho kontaktního formuláře, který vždy najdete v levém horním rohu na stránce našeho e-shopu. Na váš dotaz vždy odpovíme, a to nejpozději do 24 hodin.
  • Pokud preferujete telefonický kontakt, popište nám prosím prostřednictvím formuláře, čeho se váš dotaz týká, a připojte své telefonní číslo - operátor naší zákaznické podpory vám samozřejmě rád zavolá :)

 

Jak mohu za zboží zaplatit a jaké nabízíte možnosti dopravy?

Možnosti dopravy a platby jsou podrobně popsány ZDE.

 

Máte sklad v ČR?

Ano, máme sklad v Praze a všechny objednávky odesíláme přímo z něj.

 

Máte veškeré zboží skladem?

Zboží máme skladem přímo v Praze, a nebo je na objednání od našich dodavatelů. Dostupnost zboží je vždy uvedena přímo u produktu. Na některé položky se vztahuje delší dodací lhůta (např. 9-12 pracovních dní), doporučujeme tedy dostupnost před objednáním vždy zkontrolovat na stránce produktu a případně s delší dodací lhůtou počítat.

 

Jak rychle mi bude objednávka doručena?

  • Pokud je veškeré zboží v objednávce skladem, objednáte do 13:00 a zvolíte platbu platební kartou či na dobírku, odesíláme zboží ještě tentýž den. Objednávka je obvykle doručena do druhého dne od odeslání.
  • Pokud potřebujete objednávku doručit v co nejkratším čase, zvažte prosím platbu platební kartou či na dobírku. V případě bankovního převodu může připsání platby trvat 1-2 pracovní dny.
  • Pokud vaše objednávka obsahuje zboží, které není skladem, ale je na objednávku, dodací doba se odvíjí od lhůty uvedené u daného produktu.

 

Jak mohu objednávku stornovat?

Kontaktujte nás prosím prostřednictvím našeho formuláře a napište nám číslo objednávky, kterou si přejete stornovat.

 

V zásilce nebyla přiložená faktura, jak ji získám?

Snažíme se jít s dobou a také šetřit životní prostředí, proto faktury zasíláme v elektronické podobě. Fakturu ve formátu PDF vždy naleznete v příloze e-mailu s informací o odeslání zásilky.

 

Jak je to s možností vrácení či výměny zboží?

Ze zákona máte právo na výměnu či vrácení zboží do 14 dnů po jeho obdržení, můžete tedy nakupovat bez obav. Více informací najdete v Obchodních podmínkách. Pro výměnu či vrácení zboží nás prosím kontaktujte přes náš formulář. Na vaše dotazy odpovíme nejpozději do 24 hodin.

 

Moje objednávka obsahuje zboží skladem, ale i zboží na objednání od dodavatele. Posíláte v takových případech zboží po částech nebo dohromady?

Pokud nastane tato situace, zboží vždy nejdříve objednáme u dodavatele a následně odesíláme objednávku kompletní. Objednávku samozřejmě můžeme na vaše přání rozdělit, stačí nás kontaktovat prostřednictvím našeho formuláře.

 

Co když objednané zboží není skladem?

Na našem e-shopu zobrazujeme pouze zboží, které je přímo skladem, nebo které lze objednat u dodavatele. Může se však stát, že poslední kus objednají dva zákazníci naráz a pro druhého již nebude k dispozici. Ojediněle také zboží nemusí být již dostupné u dodavatele. V obou případech vás budeme neprodleně kontaktovat a nabídneme vám řešení.

 

Mám zájem o zboží, ale aktuálně není dostupné. Jak mám postupovat?

Kontaktujte nás prosím prostřednictvím formuláře. Zjistíme dostupnost zboží u našeho dodavatele a nebo vám nabídneme vhodnou alternativu.

 

Nacházím se mimo Českou republiku a chtěl bych si u vás objednat zboží. Je to možné?

Náš e-shop funguje také na Slovensku a v Maďarsku, kde lze objednat standardním způsobem. Pokud máte zájem o doručení zásilky do jiné země, i to je možné. Kontaktujte nás prosím přes náš formulář a my vám nabídneme řešení.

 

V případě dalších dotazů nám prosím napište. Na vaše dotazy odpovídáme nejpozději do 24 hodin.

Děkujeme, že u nás nakupujete! Jsme tu pro vás :) NAAU.CZ

 

NAAU.CZ - Nakupuji srdcem